Det betyr et nytt studio, nye kommentatorer, nye programledere og nye gjester. Men selv om fotballen skal sendes på nye TV-kanaler, vil den engelske fotballen fortsatt ha den samme plassen i hjertet vårt. Stream alle kampene fra Premier League der du erDu ser alle 380 Premier League-kampene med Sport Premium tillegget, og siden vi har Premier League som streaming, kan du alltid ha det med i lomma på mobilen.
Se alle kampene fra Premier League med Viaplay | StrimAlt fra Premier LeagueSe Premier League på Viaplay med Strim og få Norges beste fotballabonnement. Full oversikt, enkelt og greit. Alt fra Premier League - alle kamper og alle sendingerAlt fra Champions League og LaLiga inkludert i samme abonnementPremier League - kremen av engelsk fotballFordeler med å se Premier League med StrimAlt fra Premier LeagueSe alle kampene og ekstrasendinger fra Viaplay Total med Strim.
Borussia Dortmund – Chelsea. Liga Mistrzów, 1/8 finału
BVB Buzz: Borussia Dortmund News, Transfer Rumors, and
Borussia Dortmund vs Chelsea UEFA Champions League
Chelsea v Borussia Dortmund, 2022/23 - Premier League
Er det forskjell på sportstilleggene? Ja. Forskjellen er hovedsakelig Premier League tilgang. Sport Basis inneholder sportsinnhold fra TV 2, Eurosport og V sport. Kort fortalt inneholder Sport Basis alle sportsrettighetene vi har å by på - unntatt Premier League. Sport Premium inneholder sportsinnhold fra TV 2, Eurosport, V Sport og Viaplay Total. Det betyr at den store forskjellen på Sport Basis og Sport Premium er at Sport Premium inneholder Viaplay Total som gir deg tilgang til Premier League. Hvordan strømmer jeg Premier League? Premier League er en del av Viaplay Total og strømming av kampene skjer der. I Strim samler vi innholdet på ett sted så du enkelt får oversikt over alle Premier League-kampene – men også annen fotball og sport du er interessert. Når du finner det du vil se, trykker du på innholdet i Strim og vi tar deg sømløst til avspilling.
Who is Jamie Bynoe-Gittens? The Borussia Dortmund star
Tickets | Online Shop | Borussia Dortmund | bvb.de
Enkelt og greit. Når begynner jeg å betale for Strim? Hvis du syns at Strim er en god match for deg, begynner du å betale for abonnementet ditt i starten av hver måned. Men det er jo fremdeles helt uten bindingstid, selvsagt! No strings attached, ikke sant? Kan jeg bytte abonnement når jeg vil? Jepp! Det kan du. Du kan helt fritt bytte abonnement via Min konto. På den måten kan du enkelt finne ut av hvilken pakke som passer ditt behov best. Høres ikke det greit ut, da? Har du ikke tilgang til noe du vil se kan du enkelt oppgradere til riktig abonnement - enkelt og greit! Er det noen bindingstid? Nope! Strim er helt uten bindingstid.
Er du usikker på om du kan være med på den hytteturen der det er dårlig internett? Alle kampene lagres også i 48 timer for deg, så du kan se de når det passer best. Ofte stilte spørsmålHvilke sportskanaler får jeg med Strim? Med Sport Basis eller Sport Premium kan du se blant annet:Premier League (kun Sport Premium)UEFA Champions LeagueLaLigaTV 2 Sport 1 og TV 2 Sport 2Eurosport 1 og Eurosport NV sport +, V sport 1, V sport 2, V sport 3Jeg vil se Premier League. Er det mulig med Strim? Selvsagt er det mulig å se deilig, engelsk fotball med Strim! Hvis du velger Sport Premium på toppen av ditt abonnement, får du tilgang til Viaplay Total og over 380 direktesendte fotballkamper fra verdens mest populære fotballiga. Jada, du leste riktig, 380 direktesendte fotballkamper! Du får selvfølgelig også tilgang til ekspertinnhold og intervjuer fra indre bane i England.
Chelsea-Trainer vor BVB-Spiel: Test gegen fantastischen Club
Se fotball en gangLast ned Strim-appen og se Premier League minutter etter bestilling. Avslutt når du vilMed Strim kan du stoppe eller nedgradere abonnementet når du vil. TV, serier, film og sport5 strømmetjenester, opptil 41 TV-kanaler og sport samlet i en app. Kampoversikt Premier LeaguePremier League i ny TV-drakt2022/2023-sesongen av Premier League-rettighetene har fått et nytt hjem hos Viaplay Group.
¿A qué hora juegan y qué canal televisa Borussia Dortmund
Borussia Dortmund v Chelsea | Match | Official Site